Vážení obchodní přátelé, jsme si vědomi,
že impozantních sportovních výsledků by klub nikdy nedosáhl bez podpory
sponzorů a reklamních partnerů, kteří se podílejí každoročně na naplnění
rozpočtu celého klubu. Pro letošní rok se tento rozpočet pohybuje na
hranici deseti milionů korun, což sice házenou řadí v konkurenci fotbalu a
hokeje do kategorie méně nákladných, nicméně bývá rok od roku těžší
zajistit finančně bezproblémový provoz klubu.
Proto
jsme pro Vás připravili následující seriozní nabídku reklamních
produktů, které bychom Vám byli schopni za Vaše případné vložené finanční
prostředky poskytnout. Se vznikem společné
česko-slovenské mezinárodní ligy se totiž otevřely další možnosti v
oblasti reklamy a marketingu, jelikož tento projekt zajišťuje minimálně
dvacet hodin vysílacího času v České televizi. V případě našeho klubu
je řídící komisí Handball International League schválený počet čtyř přímých
přenosů, z toho dva přenosy z plzeňské sportovní haly. Také naši další
mediální partneři - Radio FM Plus, Plzeňský deník, ZAK TV a celostátní partner
společné ligy deník Sport - garantují Vaši kvalitní prezentaci, kterou
jsme rozdělili do několika následujících kategorií: generální, hlavní,
významný, důležitý.
Jménem vedení našeho klubu HSC Plzeň věřím,
že v tomto našem materiálu dostanete co možná nejvíce informací o možnostech
a záměrech našeho klubu. Chtěli bychom být pro Vás solidním partnerem,
který se snaží splnit vaše přání a představy o činnosti významného
plzeňského sportovního klubu, díky kterému se Vaše společnost dostane do
povědomí v nejen v České republice, ale
i na Slovensku.
Generální partner:
- Má právo zařadit jméno společnosti
do oficiálního názvu klubu, který bude prezentován ve všech médiích při
publikování výsledků
- Výrazné logo společnosti na palubovce
sportovní haly při utkáních HSC Plzeň - rozměr
3 x 1,5m.
- Logo společnosti na přední části dresu
uprostřed, rozměr max..625 cm čtverečních
(25x25)
- logo společnosti v libovolné
velikosti na teplákových soupravách a na tréninkových
dresech využívaných k rozcvičení před utkáním.
- 4 reklamní panely dle návrhu umístěné
za brankami -viditelnost při každé střele na branku , 1 panel na mantinelu východního
sektoru (panely GP), rozměr panelu 3 x 1m. (kapacita haly 2000 diváků)
- jméno a logo společnosti bude uváděno na všech tiskových
materiálech klubu, ve zpravodaji 1 stránka, na vstupenkách, plakátech a
tiskových zprávách, vždy jako "generální partner"
- možnost šíření vlastního propagačního
materiálu prostřednictvím zpravodaje klubu, náklad zpravodaje 1000 ks na utkání.
- prezentace společnosti na všech tiskových
konferencích pořádaných HSC Plzeň
- rozhovory s představiteli klubu pro
televizní společnosti před reklamní tabulí společnosti
- možnost využívat nejznámější
osobnosti klubu ke svým reklamním účelům, pro propagaci vlastních výrobků
či služeb
- právo vždy a všude užívat spojení
"generální partner HSC Plzeň"
- prezentace na oficiální internetové stránce
HSC Plzeň v libovolném rozsahu
- HSC Plzeň poskytne 10ks VIP vstupenek a
podle potřeby až 100 ks permanentních vstupenek na utkání základní části
pro zaměstnance společnosti.
- Prezentace ve sdělovacích prostředcích:
Rozhlas: mediální
partner nejposlouchanější soukromá stanice v jihozápadních Čechách radio
FM Plus (poslechovost 140000 posluchačů, dosah západní, jižní, severní a
střední Čechy) smluvně zajišťuje okamžitou reportáž a zpravodajství o
podpisu reklamní smlouvy s rozhovorem s představitelem společnosti, v annonci
na každé domácí utkání (18 v základní části + play-off) uvedení společnosti v názvu klubu,
2x v sezoně hodinový soutěžní pořad Jízda věnovaný jen generálnímu
partnerovi HSC Plzeň a přímé vstupy redaktora s každého domácího utkání.
Tisk: partnerem je Plzeňský deník, u každého článku
o HSC Plzeň logo společnosti s prezentací jako generální partner.
Prezentace při podpisu smlouvy včetně fotografie.
Deník Sport: uvedení loga společnosti s odkazem "generální
partner HSC Plzeň", rozměr 3 x 4cm, počet 36 x ročně, vždy při článku
nebo zpravodajství o HSC Plzeň.
Televize: ve vysílání České televize smluvně
zajištěno pro soutěž minimálně 20 hodin přímých přenosů, dle plánu
pro HSC Plzeň jsou tato utkání: 22.10. Plzeň-Dukla, 29.10. Zubří-Plzeň,
26.11. Plzeň-ŠKP Bratislava a 3.12. Dukla-Plzeň. Utkání budou vysílána v
neděli ve 14 hodin na programu ČT2 jako součást pořadu Studio Sport. Plán
vysílání slovenské televize ještě není znám. ZAK TV: Západočeské
zpravodajství pro TV Prima zajistí v pořadu Sport týdne prezentaci společnosti
jako jednoho ze sponzorů pořadu, dále zajistí uvádění jména společnosti
v oficiálním názvu klubu, zajišťuje obrazové zpravodajství z každého
domácího utkání HSC Plzeň.
Cena k jednání za tento reklamní packet je
5 000.000,-Kč (bez DPH)
Hlavní partner:
Významný partner:
- logo společnosti na jedné z pozic VP dle návrhu
reklamních ploch na trenýrkách, rozměr loga max.100cm čtverečních
- reklamní panel na jedné z pozic VP dle návrhu
ploch na východní straně mantinelu sportovní haly při utkáních HSC Plzeň,
logo v přímém záběru TV kamer, rozměr
2 x 1m.
- jméno a logo společnosti bude uváděno ve
všech tiskových materiálech klubu, ve zpravodaji k utkání 1/4 strany, na
vstupenkách, plakátech k utkání, vždy jako "významný partner"
- - možnost šíření vlastního propagačního
materiálu prostřednictvím zpravodaje k utkání, náklad 1000 ks na utkání
- -možnost využívat nejznámější
osobnosti klubu k vlastním reklamním a propagačním účelům
- právo užívat vždy a všude spojení
"významný partner HSC Plzeň"
- prezentace na oficiální internetové stránce
HSC Plzeň v rozsahu 1 strany
- HSC Plzeň poskytne 2 VIP vstupenky a 5
permanentních vstupenek pro zaměstnance společnosti
- Prezentace ve sdělovacích prostředcích:
mediální partneři Radio FM Plus, Plzeňský deník a ZAK TV zajišťují uveřejnění
jména společnosti při podpisu smlouvy, zajišťují kompletní zpravodajství,
Plzeňský deník včetně fotografií, ZAK TV dělá z každého domácího utkání
obrazovou reportáž.
- Česká televize: smluvně zajištěno pro soutěž minimálně
20 hodin přímých přenosů, dle plánu pro HSC Plzeň jsou tato utkání:
22.10.Plzeň-Dukla, 29.10. Zubří-Plzeň, 26.11. Plzeň - ŠKP Bratislava a
3.12. Dukla - Plzeň. Utkání budou vysílána v neděli ve 14 hodin jako součást
pořadu Studio Sport. Plán vysílání slovenské TV ještě není znám.
Cena k jednání za tento reklamní packet je
500.000,-Kč (bez DPH)
Důležitý partner:
Do této kategorie řadíme veškeré další
partnery klubu, pro které máme připraveno umístění log za oběma brankami
na síti, sezonní předplatné reklamního prostoru ve zpravodaji, uvedení
loga společnosti na plakátech ,možnost umístění reklamní tabule společnosti
nad ochozy pro diváky ve sportovní hale a také další reklamní produkty dle
přání a možností partnera.
Cena za prezentaci v této kategorii pochopitelně není pevná, jsme ochotni a
připraveni připravit pro každého prezentaci v rámci jeho i našich možností
k oboustranné spokojenosti.
Kontaktní osoby:
Radek Šilhan - marketingový ředitel HSC Plzeň
Úslavská ul.
Plzeň -Slovany
Tel. 019/7240550, 0603/179311
Robert Štrunc obchodní ředitel HSC Plzeň
Úslavská ul.
Plzeň-Slovany
Tel. 019/7240550 sportovní hala
019/7187212 zaměstnání
0606730461
E - mail: robert.strunc@mafra.cz
|